недеља, 14. септембар 2014.

Summer sale

Haljine su nesto sto obozavam imam ih raznih boja i dezena falila mi je jos ova u kolekciji,haljina je kupljena u Terranovi za 400 din,ne znam koja joj je cena bila pre snizenja.
 Obozavam stvari na tufne ovu kosulju sam kupila u NewYourker-u za 500 din

Bela kosulja je nesto sto svako od nas treba da ima,ja sam dugo trazila skroz obicnu bez cirkona,nitni i bisera i konacno sam je nasla u Terranovi za 300 din
Obozavam majice na cvetni dezen i jos kad imaju preko toga broj ili natpis moze super da se kombinuje uz jednostavnu odecu.Majica je kupljena u NewYourker-u za 400 din
Ludi Sesirdzija-Alisa u zemlji cuda kupljena u diznilendu a ja sam je kupila second hand i platila 500 di
Majica je iz Hard Rock caffe-Barselona ja sam je kupila u second hand i platila 500 din
  Cvetni bodi moze dobro da se kombinuje uz teksas sorc i jedva cekam da ga obucem,kupila sam ga u NewYorker-u za 600 din
Obozavam stvari koje mogu da se kombinuju i leti i zimi ovaj sorc je upravo takav kupila sam ga u NewYourker-u za 600 din
 BY:SIX 300 din

BB krema,sampon za suvo pranje kose,krema za lice i lak za nokte su kupljeni po regularnim cenama u DM

Нема коментара:

Постави коментар