среда, 10. септембар 2014.

August Favourites!!!


 Majicu sam kupila u Nisu u NewYourker-u kad sam bila kod drugarice,bila je apsolutni hit ovog leta, pamucna je sto je veliki plus.Nosila sam je u dnevnoj i vecernjoj varijanti lako se kombinuje uz teksas sorc ili kozne helanke.
 Avanglion naocare za sunce obozavam pogotovo zato sto se mogu kombinovati uz sportsku ali i elegantnu odecu.One pristaju savrseno svakom obliku lica i jednako dobro cete izgledati ako ih nosite uz pustenu ili podignutu kosu.
 Arizona je nesto sto sam najvise pila ne samo tokom ovog meseca vec tokom celog leta.Ona osvezava i velika njena prednost je sto je mozete nositi svuda sa sobom,ja sam je stalno pila u gradu ili na bazenu.Mozete je kupiti u DM radnjama ima raznih ukusa
 Kao sto sam i rekla Rimmel lak za nokte je zavrsio u avgust favoriti,probala sam jos neke lakove ali ovo je definitivno moj omiljeni lak sto se tice ovog meseca.Kao sto sam i rekla u proslom postu rec je o nijansi koja se preliva na ljubicasto na svetlosti u marku je trula visnja.Prednost ovog laka je sto se odmah susi.

 Ovo rumenilo imam vec dugo ali sam tek sad krenula da ga koristim.Proizvedeno je u Francuskoj,zapremina je 2,5g rumenilo je braon boje sa malom dozom sjaja u sebi i ono lepo izgleda kad se nanese i kad se nasmesite primeti se blagi odsjaj,sto je dobro kad slikate lice.Moze da stoji 24h bez problema.
Pena za depilaciju nogu od kokosa,plave je boje.Nanosi se na vlaznu kozu ja sam zadovoljna kako je posluzila posle nje noge budu glatke i do 2 nedelje,dobra je i za bikini zonu.Mozete je kupiti u DM prodavnicama.

I za kraj nesto sto nema veze sa modom obavezno pogledajte ovaj tumblr fotografije su predivne http://queen-of-melancholy.tumblr.com/

2 коментара: